I made this widget at MyFlashFetish.com.

Countdown Timer


I made this widget at MyFlashFetish.com.

10 May 2009

SeLaMat Hari Ibu..


Hari nie hari ibu...
Aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu pada ibu ku

Zainah Bte Hj.Abd Ghani

dan juga pada kakak ku



Suria Hani Bte Affandi Chew

aku sgt sayang ibu ku sebab:
  1. dia lahirkan dan besarkan ku..
  2. dia pemberi semangat pd ku
  3. apabila susah dia tempat ku mengadu
  4. bila aku sakit dia lah org yg paling susah hati
  5. dia mengajar aku untk menjadi org yg berguna
banyak lagi sebabnye tetapi bagi ku ape yg penting aku patut
sayang dan hormat pada ibu aku selagi ibu ku masih hidup
sebab esok lusa blum pasti dia berada di sisi ku..

"SeLaMat HaRi Ibu"

Saya Sayang Ibu!



4 comments:

cahaya bulan said...

comel ibu ngn kakak honda..:)

Sue said...

ermmm.. bestnya org yg masih ada ibu..
selamat hari ibu utk smua ibu termasukla diri saya..

helmie affandi chew said...

to cahaya bulan:
thankiu..ape kurangnyer cahaya bulan and lIttlE prIncEss so cute ma..

helmie affandi chew said...

to sue.
thankiu...slamat hr ibu gak..