I made this widget at MyFlashFetish.com.

Countdown Timer


I made this widget at MyFlashFetish.com.

14 May 2009

HaRi BeSamA iBu..

mase 10 mei,tiba2 aku plan nk ajak mak aku gi celebrate hr ibu..
aku pn ajak mak n akak aku gi mines..

jalan punyer jalan tiba2 aku teringin nk bwk gi mkn pizza..

so perjalanan pun bermula...



kat parking pn sempat nk snap2..



nenek bersama cucu kasayangan..



akak aku dgn hero dia..







my mun,so time nie kita org pn mkn..(tgh Lapor gila)

anyway,hanye ini je yg aku berkesempatan utk sambut hari ibu dgn family aku
thankiu mak,

becoz of u kami semua jadi org berguna
becoz of u kami semua masuk universiti
becoz of u kami semua berjaya
becoz of u kami semua dapat hidup senang (alhamdullilah)
becoz of u mak sekarang tak payah keje every thing kami support

thakiu,thankiu,thankiu..

semoga tuhan membalas budi dan jasa mak..




Dari: anak2 mu tersayang

No comments: