I made this widget at MyFlashFetish.com.

Countdown Timer


I made this widget at MyFlashFetish.com.

30 July 2009

H1N1 di UPM


salam..wah semalam semua student upm dh start cuti
yg di umumkan oleh SENAT UPM secara serta merta.ape lagi semua student kenalah cuti.mungkin sekali dengar ia merupakan berita baik.tapi pada hakikat byk yg pekara buruk yg berlaku..


antaranye:

student terpaksa rombak balik kerja2 yg diberi lecture,and kena ajust time study semula.ada yg terpaksa kena tangguh tesis dan projek.(kesian sgt2 penat je dh buat appointment interview)


Rasa tak praktikal pulak bila semua student diberi pulang ke umah masing2 sedangkan H1N1 tetap menular di kawasan kampus.bukan kah mereka boleh menyebabkan wabak H1N1 lagi terus merebak??




kesian pada semua agensi luar,mereka terpaksa membatalkan event yg telah menelan belanja yg byk.pengusaha karnival rugi,pengurus majlis pening kepala,pengusaha kafe (member aku) terduduk apa bila last2 minute catering 500org cancel macam tu saje..rugi,and tetap rugi

so disebab H1N1 nie mcm pekara yg tak perpikir blh jadi.nasib baik catering aku abis sehari sebelum cuti..ape pun nie mase terbaik utk aku rehat,sbb lepas nie aku dh takde cuti sampai la cuti raya..


pada rakan2 aku semua jaga kebersihan dgn baik,elakkan duduk berkumpulan,dan gunakan peralatan yg blh menghalang H1N1 dari terus merebak..


take care,n selamat bercuti pd semua student upm..

3 comments:

Unknown said...

jaga diri..
kuanrantin diri anda di rumah wlpun tiada tanda H1N1

iyllienaz said...

take care..virus smakin merebak..

helmie affandi chew said...

ha tu lah..kesian aku tgk staff dgn student kat upm tu semua dh mcm tranformer optimes prime..kena tutup mulut..